Kampania reklamowa dla niekwestionowanego Mistrza w dziedzinie negocjacji w branży nieruchomości.
Projekt zrealizowany przy współpracy z Tomaszem Piwnickim (www.TomaszPiwnicki.pl).
Tomek odpowiadał za stworzenie całej Platformy Szkoleniowej Certyfikowanego Negocjatora od produkcji po strony lądowania, e-mail marketing, oraz zapewnił wsparcie w obsłudze klientów Wojtka.
Zadanie: zdobyć w ciągu dwóch tygodni jak najwięcej kontaktów zapisanych na webinar merytoryczno-sprzedażowy. Dodatkowo wesprzeć reklamami okno sprzedażowe.
Czas trwania kampanii: zapisy na Webinar – 2 tygodnie. Okno sprzedażowe – 1 tydzień.
Budżet dzienny: około 6000 złotych
Cel: pozyskanie adresów E-mail potencjalnych klientów na szkolenie z negocjacji w nieruchomościach, oraz wsparcie uzyskania jak najwyższego wyniku sprzedaży kursu.
Strategia: przekierowanie ruchu na stronę lądowania, gdzie potencjalni klienci mogą zapisać się na listę mailową. W oknie sprzedażowym przekierowanie potencjalnych klientów na stronę sprzedażową kursu.
Proces sprzedaży: klient zostawia adres E-mail, dostaje serię E-maili, przychodzi na webinar i w ciągu tygodnia po zakończeniu webinaru kupuje kurs.
Zainwestowany budżet: 5963,09 zł
Pozyskane kontakty: 906
Średnia cena za kontakt: 5,09 zł
Łączna liczba sprzedanych kursów: 60
Całkowity przychód ze sprzedaży: 88235,59 PLN
Średni przychód na klienta: około 1500 złotych
Długoterminowe korzyści: pozyskanie zaangażowanych klientów i możliwość dosprzedaży dodatkowych produktów i usług w późniejszym terminie
Projekt programu rozwoju osobistego dla kobiet marzących o zmianie swojego życia i osiągnięciu upragnionego sukcesu.
Zadanie: zdobyć w krótkim czasie jak najwięcej adresów E-mail potencjalnych klientek.
Czas trwania kampanii: około tygodnia
Budżet dzienny: około 100 złotych
Cel: pozyskanie adresów E-mail potencjalnych klientek
Strategia: przekierowanie ruchu na stronę lądowania, gdzie potencjalne klientki mogą zapisać się na listę mailową.
Proces sprzedaży: klientka zostawia adres E-mail, otrzymuję serię wartościowych wiadomości i zaproszenie na czterodniową serię webinarów. Podczas webinarów pojawia się ofertą szcześciomiesięcznego indywidualnego mentoringu.
Zainwestowany budżet: 808,99 zł
Pozyskane kontakty: 191
Średnia cena za kontakt: 4,24 zł
Średni przychód na klienta: około 10000 za jedną klientkę zdecydowaną na mentoring
Długoterminowe korzyści: budowanie listy mailowej daje możliwość bliskiego kontaktu z potencjalnymi klientami, dawania im wartościowych treści i powrotu po czasie z kolejnymi ofertami.
Sieć trzech salonów optycznych w Ostrowie Wielkopolskim i Kaliszu.
Zadanie: zdobyć potencjalnych klientów na usługę wykonania okularów progresywnych.
Czas trwania kampanii: około 3 miesiące
Budżet dzienny: 50-100 złotych
Cel: pozyskanie numerów telefonów od potencjalnych klientów.
Strategia: zachęcenie potencjalnego klienta bezpłatnym badaniem wzroku na specyficznych warunkach wyróżniających się w branży.
Proces sprzedaży: klient zostawia numer telefonu. Opiekunka klienta dzwoni i umawia wizytę. Klient przychodzi do salonu, przechodzi badanie wzroku i dostaje ofertę zakupu okularów progresywnych lub zwykłych.
Zainwestowany budżet: 8377,61 zł
Pozyskane kontakty: 405
Średnia cena za kontakt: 20,69 zł
Średni przychód na klienta: około 300 zł
Długoterminowe korzyści: klient salonu optycznego to klient powracający w okresie 12-14 miesięcy. Powstała baza klientów, którą po zakończeniu kampanii reklamowej opiekunki klienta mogą obdzwaniać bez dodatkowej inwestycji w budżet reklamowy.
Salon kosmetologii holistycznej w Białymstoku.
Zadanie: zdobyć potencjalnych klientów na usługi kosmetologiczne Alei Piękna.
Czas trwania kampanii: około 3 miesiące
Budżet dzienny: 50-100 złotych
Cel: pozyskanie numerów telefonów od potencjalnych klientów.
Strategia: przedstawienie potencjalnych korzyści z zabiegów kosmetologicznych i wyróżniającej się oferty. Pokazanie, że domowe metody mogą nie być tak skuteczne jak profesjonalny zabieg. Ofertę przedstawia najbardziej medialna prezenterka budująca zaufanie u potencjalnych klientek.
Proces sprzedaży: potencjalna klienta zostawia numer telefonu. Otrzymuje bezpłatną konsultację, podczas której dostaje dopasowany do potrzeb plan zabiegów.
Zainwestowany budżet: 2511,56 zł
Pozyskane kontakty: 171
Średnia cena za kontakt: 14,69 zł
Średni przychód na klienta: około 300 zł
Długoterminowe korzyści: nowo pozyskane klientki korzystają z cyklicznych zabiegów lub dodatkowych uzupełniających zabiegów pielęgnacyjnych.
38,56% dostarczonych do Alei Piękna kontaktów do potencjalnych klientek zakończyło się umówieniem konsultacji w gabinetach Alei Piękna.
Trener Personalny Ireneusz górny skupiony na pomaganiu osobom 40+ w poprawie sylwetki, zdrowia i jakości życia.
Zadanie: wypełnić grafik treningowy Ireneusza.
Czas trwania kampanii: około miesiąca
Budżet dzienny: około 50 złotych
Cel: zachęcenie potencjalnych klientów do skontaktowania się z Ireneuszem i umówienia na sesję treningu personalnego.
Strategia: zaproponowanie bezpłatnego treningu próbnego w siłowni Ireneusza. Przedstawienie metamorfoz klientów.
Proces sprzedaży: klient pisze na messenger i umawia się na bezpłatny trening. Podczas treningu decyduje się na zakup pakietu treningowego.
Zainwestowany budżet: 1367,82zł
Pozyskane kontakty: 125 (nie ma możliwości pokazania liczby kontaktów w tabeli wyników, ponieważ Facebook nie zlicza automatycznie rozpoczętych wiadomości).
Średnia cena za kontakt: 10,94 zł
Średni przychód na klienta: około 320 złotych miesięcznie. Przychód powtarzalny.
Długoterminowe korzyści: klient treningu personalnego dostarcza powtarzalny przychód za każdy kolejny tydzień treningu. Niektórzy klienci zostają z Ireneuszem przez wiele lat.
Specjaliści zajmujący się zarządzaniem najmem, czyli dbaniem o to, aby właściciel mieszkania nie musiał się zajmować czynnościami związanymi z wynajmowaniem: poszukiwaniem najemców, utrzymaniem mieszkania, pobieraniem czynszu, itd.
Zadanie: zdobyć kontakty do właścicieli mieszkań chcących oddać swoje mieszkanie w zarządzanie.
Czas trwania kampanii: około 1 miesiąc
Budżet dzienny: 50-100 złotych
Cel: pozyskanie numerów telefonów od właścicieli mieszkań
Strategia: przedstawienie Szafir Rent jako specjalistów zdejmujących ciężar zarządzania z właścicieli mieszkań. Użycie obrazów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję, oraz zakomunikowanie Szafir Rent jako alternatywy dla pośredników i samodzielnego zarządzania mieszkaniem.
Proces sprzedaży: klient zostawia numer telefonu. Szafir Rent oddzwania i umawia się na spotkanie z właścicielem w jego mieszkaniu.
Zainwestowany budżet: 1623,55 zł
Pozyskane kontakty: 39
Średnia cena za kontakt: 41,63 zł
Średni przychód na klienta: miesięcznie 100-300 złotych. Przychód powtarzalny.
Długoterminowe korzyści: przychód z zarządzania najmem jest powtarzalny zazwyczaj przez 12 miesięcy. Okazało się, że przy okazji dzwonili klienci chcący sprzedać swoje mieszkanie, gdzie pojawia się marża za pośrednictwo.
Aplikacja zbudowana na sztucznej inteligencji, pozwalająca automatycznie przerabiać długie filmy na krótkie pionowe wideo z dodaniem napisów w języku polskim, emoji i różnych efektów.
Zadanie: zdobyć adresy E-mail potencjalnych klientów.
Czas trwania kampanii: około 4 miesiące (nadal trwa)
Budżet dzienny: 20 złotych
Cel: pozyskanie adresów E-mail potencjalnych klientów.
Strategia: znalezienie potencjalnych klientów chętnych przetestować wersję próbną w zamian za zostawienie adresu E-mail.
Proces sprzedaży: zgromadzenie potencjalnych klientów na liście mailowej, założenie klientom darmowego konta, zaproponowanie tygodniowej wersji próbnej aplikacji i sprzedaż po zakończeniu wersji próbnej.
Zainwestowany budżet: 3561,99 zł
Pozyskane kontakty: 521
Średnia cena za kontakt: 6,84 zł
Średni przychód na klienta: od 25 złotych miesięcznie. Przychód powracający.
Długoterminowe korzyści: klient kupuje subskrypcję miesięczną lub roczną po zapisie na listę mailową. Klientowi można zaproponować dodatkowe produkty lub usługi.