Przemysław Okoń

PrzemysławOkoń

Wyniki klientów

Optyk Sakamoto

Sieć trzech salonów optycznych w Ostrowie Wielkopolskim i Kaliszu.
Zadanie: zdobyć potencjalnych klientów na usługę wykonania okularów progresywnych.

Wybrane kreacje

Szczegóły kampanii

Czas trwania kampanii: około 3 miesiące
Budżet dzienny: 50-100 złotych
Cel: pozyskanie numerów telefonów od potencjalnych klientów.
Strategia: zachęcenie potencjalnego klienta bezpłatnym badaniem wzroku na specyficznych warunkach wyróżniających się w branży.
Proces sprzedaży: klient zostawia numer telefonu. Opiekunka klienta dzwoni i umawia wizytę. Klient przychodzi do salonu, przechodzi badanie wzroku i dostaje ofertę zakupu okularów progresywnych lub zwykłych.

Wyniki

Zainwestowany budżet: 8377,61 zł
Pozyskane kontakty: 405
Średnia cena za kontakt: 20,69 zł
Średni przychód na klienta: około 300 zł
Długoterminowe korzyści: klient salonu optycznego to klient powracający w okresie 12-14 miesięcy. Powstała baza klientów, którą po zakończeniu kampanii reklamowej opiekunki klienta mogą obdzwaniać bez dodatkowej inwestycji w budżet reklamowy.

Trener Personalny Ireneusz Górny

Trener Personalny Ireneusz górny skupiony na pomaganiu osobom 40+ w poprawie sylwetki, zdrowia i jakości życia.
Zadanie: wypełnić grafik treningowy Ireneusza.

Wybrane kreacje

Szczegóły kampanii

Czas trwania kampanii: około miesiąca
Budżet dzienny: około 50 złotych
Cel: zachęcenie potencjalnych klientów do skontaktowania się z Ireneuszem i umówienia na sesję treningu personalnego.
Strategia: zaproponowanie bezpłatnego treningu próbnego w siłowni Ireneusza. Przedstawienie metamorfoz klientów.
Proces sprzedaży: klient pisze na messenger i umawia się na bezpłatny trening. Podczas treningu decyduje się na zakup pakietu treningowego.

Wyniki

Zainwestowany budżet: 1367,82zł
Pozyskane kontakty: 125 (nie ma możliwości pokazania liczby kontaktów w tabeli wyników, ponieważ Facebook nie zlicza automatycznie rozpoczętych wiadomości).
Średnia cena za kontakt: 10,94 zł
Średni przychód na klienta: około 320 złotych miesięcznie. Przychód powtarzalny.
Długoterminowe korzyści: klient treningu personalnego dostarcza powtarzalny przychód za każdy kolejny tydzień treningu. Niektórzy klienci zostają z Ireneuszem przez wiele lat.

Zaprogramuj Się Na Sukces

Projekt programu rozwoju osobistego dla kobiet marzących o zmianie swojego życia i osiągnięciu upragnionego sukcesu.
Zadanie: zdobyć w krótkim czasie jak najwięcej adresów E-mail potencjalnych klientek.

Wybrane kreacje

Szczegóły kampanii

Czas trwania kampanii: około tygodnia
Budżet dzienny: około 100 złotych
Cel: pozyskanie adresów E-mail potencjalnych klientek
Strategia: przekierowanie ruchu na stronę lądowania, gdzie potencjalne klientki mogą zapisać się na listę mailową.
Proces sprzedaży: klientka zostawia adres E-mail, otrzymuję serię wartościowych wiadomości i zaproszenie na czterodniową serię webinarów. Podczas webinarów pojawia się ofertą szcześciomiesięcznego indywidualnego mentoringu.

Wyniki

Zainwestowany budżet: 808,99 zł
Pozyskane kontakty: 191
Średnia cena za kontakt: 4,24 zł
Średni przychód na klienta: około 10000 za jedną klientkę zdecydowaną na mentoring
Długoterminowe korzyści: budowanie listy mailowej daje możliwość bliskiego kontaktu z potencjalnymi klientami, dawania im wartościowych treści i powrotu po czasie z kolejnymi ofertami.

Clip Automator (marka własna)

Aplikacja zbudowana na sztucznej inteligencji, pozwalająca automatycznie przerabiać długie filmy na krótkie pionowe wideo z dodaniem napisów w języku polskim, emoji i różnych efektów.
Zadanie: zdobyć adresy E-mail potencjalnych klientów.

Wybrane kreacje

Szczegóły kampanii

Czas trwania kampanii: około 4 miesiące (nadal trwa)
Budżet dzienny: 20 złotych
Cel: pozyskanie adresów E-mail potencjalnych klientów.
Strategia: znalezienie potencjalnych klientów chętnych przetestować wersję próbną w zamian za zostawienie adresu E-mail.
Proces sprzedaży: zgromadzenie potencjalnych klientów na liście mailowej, założenie klientom darmowego konta, zaproponowanie tygodniowej wersji próbnej aplikacji i sprzedaż po zakończeniu wersji próbnej.

Wyniki

Zainwestowany budżet: 2775,51 zł
Pozyskane kontakty: 431
Średnia cena za kontakt: 6,44 zł
Średni przychód na klienta: od 25 złotych miesięcznie. Przychód powracający.
Długoterminowe korzyści: klient kupuje subskrypcję miesięczną lub roczną po zapisie na listę mailową. Klientowi można zaproponować dodatkowe produkty lub usługi.

Szafir Rent

Specjaliści zajmujący się zarządzaniem najmem, czyli dbaniem o to, aby właściciel mieszkania nie musiał się zajmować czynnościami związanymi z wynajmowaniem: poszukiwaniem najemców, utrzymaniem mieszkania, pobieraniem czynszu, itd.
Zadanie: zdobyć kontakty do właścicieli mieszkań chcących oddać swoje mieszkanie w zarządzanie.

Wybrane kreacje

Szczegóły kampanii

Czas trwania kampanii: około 1 miesiąc
Budżet dzienny: 50-100 złotych
Cel: pozyskanie numerów telefonów od właścicieli mieszkań
Strategia: przedstawienie Szafir Rent jako specjalistów zdejmujących ciężar zarządzania z właścicieli mieszkań. Użycie obrazów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję, oraz zakomunikowanie Szafir Rent jako alternatywy dla pośredników i samodzielnego zarządzania mieszkaniem.
Proces sprzedaży: klient zostawia numer telefonu. Szafir Rent oddzwania i umawia się na spotkanie z właścicielem w jego mieszkaniu.

Wyniki

Zainwestowany budżet: 1623,55 zł
Pozyskane kontakty: 39
Średnia cena za kontakt: 41,63 zł
Średni przychód na klienta: miesięcznie 100-300 złotych. Przychód powtarzalny.
Długoterminowe korzyści: przychód z zarządzania najmem jest powtarzalny zazwyczaj przez 12 miesięcy. Okazało się, że przy okazji dzwonili klienci chcący sprzedać swoje mieszkanie, gdzie pojawia się marża za pośrednictwo.